Friday 21 June 2013

khas utk awak kwn

assalamualaikum aida...aq tau ko mesti ngan sedeyh kann....you must be strong ok...Allah sedang menguji ko tuu.Aq bkn x nak tlg ko wat sos top up tapi wory jerr...bagi aq kumbang bkn sekuntum....kalo ko still buntu dng hal tuu..try solat istikharah or hajat...jage pelajaran tau aida...aq advise ko sbb ko adelah kwn aq...mane ade kwn nak tgk kwn dia susah....jgn membazirkan air mate kerna lelaki....kite pompan yg bermaruah so owg yg bodoh jer akan buat mcm tuu.Ko leh cari yg lain kot kalo ko nak...bosan lah weyh idup ngan laki waktu kiter ngan study lagii....aq rase ko adelah hamba yg bijak dlm mate pelajaran so lanjutkan lah pelajaran lebih jauh lagi k nnti aq leh tgk my friends sukses k.....jage diri bye

2 comments :

  1. thanks wei for the advice..aku akan tetap besabar..aq kne kuat!! ye!! betul kate ko..aq kne kuat!! aku pasti boleh tempuh dugaan nie..insyaallah..amin..aku arap hubungan aku ngan si dia kekal hingga akhir hayat aku..amin..

    ReplyDelete
  2. btl tuu ko kene kuat walau apa terjadi....

    ReplyDelete